Saç dökülmesi için dua,saçların dökülmemesi için okunacak dua

saç dökülmesi için dua Saç Dökülmesi İçin Dua Saçlarınız çok dökülüyor olmalı.Eminim bir sürü ... thumbnail 1 summary
saç çıkartan dua,dua,saçların dökülmemesi için dua
saç dökülmesi için dua
Saç Dökülmesi İçin Dua

Saçlarınız çok dökülüyor olmalı.Eminim bir sürü şampuan bitkisel tedavi yöntemlerinin hepsini denediniz ve bir sonuç alamadığınız için yer gök dua ile deyip bir dua okuyum da saçlarımın dökülmesi dursun artık diyorsunuz.Haklısınız baten ilimin tıkandığı aklın yetmediği yerde dualar bize yardımcı oluyor.Piskolojik anlamdada iyi etkileri oluyor dua okudum olacak diye düşünüyor insan inanıyor ve hakikaketten oluyor.Neyse fazla uzatmayım inşallah Allah dualarınızı kabul eder.Elinizi başınızın üstüne koyun ve önce "El Bedi" diye çokca zikredin daha sonra aşağıdaki duayı okuyun.

"Ve yeşfi suduura kavmin mu'minin" "Ve şifaun lima fissudur" "Fihi şifaun linnas""Ve nunezzilu minel kurani ma huve şifaun rahmetun" "Ve iza maridtu fehuve yeşfin""Qul huve lillezine amenu huden ve şifa''

34 yorum

  1. Allah c.c. bana dua edin ya duanızı kabul ederim ya istediğinizi ahirette veririm yada onun karşılığı sevap veririm diye inanlara müjde de bulunmuştur

    YanıtlaSil
  2. @fatih yiğitKardeşim çok güzel de bu bir ayet mi yoksa hadis felan mı biliyorsan onu da yazarsan çok sevinirim zira yazdıkların çok kıymetli..

    YanıtlaSil
  3. allah razı olsun

    YanıtlaSil
  4. Allah her duayi kabul eder ancak uzatir cünkü her dua etdiginde cennete yaklasir mümin

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar bu dua'yı 2 aydır okuyordum ve inanılmaz bir şekilde saç dökülmem geçti. yapmanız gereken tek şey kalpten hissederek okumak tüylerim diken diken olduğunda bunu hissettim.

    YanıtlaSil
  6. ÇOK SAOLUN , ALLAH RAZI OLSUN

    YanıtlaSil
  7. İnşallah faydasını görürüm ...

    YanıtlaSil
  8. Allah razı olsun kardeşim

    YanıtlaSil
  9. allah razı olsun

    YanıtlaSil
  10. @Adsızwderdi veren dermaninida verir allah azza ve celle razi olsun sifa allahtan

    YanıtlaSil
  11. Allah razi olsun acil sifalar dilerimm

    YanıtlaSil
  12. anlamını bilsek iyi olmazmıdın ne dediğini bilmiyoruz yada alıntı yapsanda ordan baksadıkya küfretmediğin nerden belli olacak

    YanıtlaSil
  13. işallah işe yarar amin çok amin

    YanıtlaSil
  14. ALLAH acil şifalar versin...

    YanıtlaSil
  15. Allah çok dua eden muminin istediğinden fazlasını verir. O şüphesiz her şeyin en güzelini bilendir...

    YanıtlaSil
  16. Duanın benim sitemden alıntı olduğunu yazıp link belirtirsen iyi olur kardeşim!

    YanıtlaSil
  17. merhaba arkadaslar, ben suan 25 yasindayim ve 16 yasindan beri sacim dokuluyo..almanyada ve turkiyede gitmedim doktor kalmadi, kullanmadim ilac kalmadi..bazi ilaclar ise yariyordu ama biraktim zaman gene full dokuluyordu ve sampuanlarimi bile eczaneden aliyordum ve pahliydi..sizinde bildiniz gibi cokta masrafli oluyor bu tür seyler rahat 5-10 bin euro arasi harcadim..ama doktorlarda adam akili bisey bulamadilar.. ve birgun dedim bi sifa duasina bakim bide oyle deneyim..suan 2 aydir okuyorum bu duayi ve dokulmesi cok azaldi ekstra hic bisey kullanmiyorum ve suanki sampuanim 3€.. Allahima o kadar sukur ediyorumki ve sevincimi anlatamam..insallah her derman arayan guzel sonuclar alir.. ozelikle cok sac sorunu yasadim icin paylasmak istedim..

    YanıtlaSil
  18. Ben 21 yaşında bir kızım cilt hapı kullandığım için saç dökülmesi yaşıyorum çok ins bu dua iyi gelir gerçeten piskolojim bozuldu allah ins sifasını verir artk gerçekten dualara kaldım allaha sığınıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esmayı okumaya ve dua etmeye devam et, vazgeçme göreceksin bak dökülmen duracak. Allah'a güven

      Sil
  19. Bende cok sac sorunu yasiyorum kullanmadigim.ilac kalmadi ins faydasi olur

    YanıtlaSil
  20. Çok şükür saç dökülmem durdu. Kaç çeşit şampuan, ilaç, yağ kullandım ama fayda etmedi. Ama şükür ki bu esmayı bulmamı Allah naip etti ve yaklaşık 2 ay içerisinde elimi attığımda elime gelen saç telleri artık gelmiyor. Dökülmem durdu. Banyoda normal bir insanın saçı yıkanırken ne kadar saç teli dökülüyorsa aynı şeklide artık benimde dökülmen o nispette normal oluyor. Hala devam ediyorum... Pes etmeyin 2-3-4 ay okuyun, imkan varsa hiç bırakmayın. Ben mutluyum sizde mutlu olun. Allah bilgilendiren arkadaşlardan razı olsun.

    YanıtlaSil
  21. Bende ilk başlarda sizin gibi "durur mu acaba" diyordum, korku vardı. Ama inanın sonra hiçbir korku kalmadı.

    esmayı ya sabahları okuyun ya da akşamları okuyun.

    YanıtlaSil
  22. Bu duayı okurken saç diplerimde bir yanma bir sızı meydana geldi şifa Allah'tan o ol der oluverir hamd olsun şükürler olsun

    YanıtlaSil
  23. Bu duayı dün geceden beri okuyorum yazandan Allah razı olsun bin kere iki gündür okuduktan sonra sac diplerimde karincalanma yanma hissediyorum ve sukurler olsun Rabbime bugün elimi saçlarıma götürdüğümde bir tek sac gelmedi elime cok şükür Rabbim binlerce şükür

    YanıtlaSil
  24. Gunde kaç kere okunmali bu dua benimde saçım 5-6 senedir dokuluyor ve simdi dahada çok artı dökülen saç sayısı .üstelik yaşım daha 19 nolur yardimci olun bana da belime kadar up uzun sacim vardi kestim dokulmein diye ama fayda yok morelim hic kalmadi

    YanıtlaSil
  25. Faydasını gördüm çok şükür ����

    YanıtlaSil
  26. Turkce anlami nedir lutfen yardimci olurmusunuz Yuce yaradana ne dedigimi bilmek istiorum

    YanıtlaSil

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..