Telefon zil sesleri indir,telefon melodileri,müzikleri indir


en güzel telefon müzikleri
En güzel telefon melodileri
Arkadaşlar epey uğraştım ama iyi bir şey ortaya çıktı tam 129 adet cep telefonu zil seslerini bir dosayay zipledim ve upload ettim yapmanız gereken tek şey aşağıdaki indirme linkinden doğrudan bilgisayarınıza indirebilirsiniz.En popüler telefon müzikleri arasında angry birds müziğinden mezdekeye hastasızıyız dede den şiki şiki babaya kadar çok farklı popüler melodileri bulacaksınız.Galatasaray,fenerbahçe,beşiktaş ve trabzon bursa gibi anadolu kulüplerinin marşları uefa avrupa ligi müziği,titanik,mehter marşı, melodisi ve sayamayacağım daha niceleri mevcut.Ancak bu 129 melodinin arasında benim en beğendiğim telefon zil sesi olarak kullanacağım şey haydi bir daha olurdu zira bu aralar oldukça çok sever oldum ak partinin 2011 seçim müziği chp ve mhp nin seçim müzikleri de var dilerseniz onları da telefon zil sesi olarak kullanabilirsiniz.

En Güzel Telefon Zil Sesleri İndirmek İçin Tıklayın 

Yukarıdaki linkten telefon müzik seslerini indirin winrar ile sıkıştırılmış dosya halinde bilgisayarınıza inecektir.Dosyaya sağ tıklayıp buraya çıkart deyin dosya sizden parola isteyecek parola yerine Netividi yazın ve tamam deyin.. BU YAZIYA YORUM YAPIN...

5 Yorum

14 Eylül 2013 02:24

şifre istiyo şifre ne ?

Adsız
21 Eylül 2013 14:44

Arkadaş rar şifresi : Netividi

Adsız
28 Eylül 2013 15:14

zil sesi ve emeginiz için teşekkürler.......

28 Eylül 2013 17:46

@AdsızEyvallah kardeşim...güzel yorumun için ben teşekkür ederim :)

Adsız
8 Ekim 2014 22:37

saol

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçimi profilinden "Anonim" veya Adı/URL sekmesini seçin...