Mürşit 5 indir,mürşit 5 programı 2013 tek link ücretsiz indir



mürşit 5,mürşit 5 tek link,mürşit 5 programı indir,mürşit 5 2013 indir
mürşit 5 indir
Mürşit 5 programı gerçekten ismine yakışır bir dini program içinde ne yok ki dinle ilgili merak ettiğniiz öğrenmek istediğiniz her şeyi bu programın içine sığdırmışlar..Namaz hocasından,kuran kursuna kadar tüm dualardan fıkıh ve ilmihallere,Dinler tarihinden tasavvufa kadar ne ararsanız var.Bunu yapan insanın eline sağlık gerçekten böyle bir programı müslüman insanlara kazandırdığı için..Neyse şimdi kurulumu biraz zahmetli olacak şöyle ki dosya çok büyük 3.7 gb büyüklüğünde olduğu için bedava ücretsiz indirirken biraz bekleme süresi uzun oluyor internet hızınıza bağlı olarak aşağıdaki verdiğim linkten bi kaç saatte indirirsiniz.Mürşit 5 programını indirdiğinizde winrar dosyasına sıkışmış olarak inecek o yüzden bilgisayarınızda winrar yüklü olmalı winrar yüklü değilse buraya tıklayarak hemen indirin..Programı indirdik winrarda yüklü ise part 1 in üstüne gelip sağ tıklayıp masaüstüne çıkart seçeneğine tıklıyoruz ve otamatik olarak bütün partları masaüstüne açıyor daha sonra setup dan yüklüyoruz.

Mürşit 5 Programı Tek Link Tıkla İndir

42 yorum:

  1. Arkadaşlar indirme linkine tıklayın açılan sayfanınaşağısında iki seçenek var solda "yüksek hızlı indirme" sağda "normal indirme" Normal indirmeye tıklayın açılan sayfada turuncu zeminin üzerine beyaz yazıyla "Şimdi abone ol ve hediye olarak 7 gün ücretsiz" onun hemen yanında X çarpı işaretinden kapatın sayfanın biraz aşağısında "CAUTION! You have reached the limit of connections" yazan yerin altında 1 dakika 10 saniye beklemenizi isteyecek sizden bekleyin daha sonra kelime doğrulama çıkacak kelime doğrulamayı yazın ve "download" yazan yere tıklayın daha sonra yine 1 dakika beklemenizi isteyecek ve sonra türkçe olarak "dosya indir" yazısı çıkacak dosya indire basıp bilgisayara indirmeye başlayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. .iso dosyasını winrar ile çırarmak zaman alır o yüzden "gizmo drive", "deamon tools" gibi sanal sürücü programları ile saniye de açabilrisiniz

    YanıtlaSil
  3. turbobit gerçekten çok uğraştırıcı.. bu iso dosyasından winrar ı nasıl çıkaracağız??

    YanıtlaSil
  4. ultraıso programı ile sanal sürücü oluşturup ona atıyorsunuz. normalinde bu tür programlar pek çok yüksek özellikli oyun gibi CD'siz çalışmaz.

    YanıtlaSil
  5. 19 saatte mi indiriyor gercekten

    YanıtlaSil
  6. kardeşim alternatif yerlere yüklesene şunları sana zahmet bana eziyet:)

    YanıtlaSil
  7. @Yücel Toluyağkardesim ilk bos zamanimda hem daha cabuk indirilecek hemde alternatif linkler olusturacagim...

    YanıtlaSil
  8. harika bir yazılım herkese teşekürler

    YanıtlaSil
  9. aLLAH RAZI OLSUN BU MÜRŞİT PROGRAMINI YAPANLARDAN

    YanıtlaSil
  10. arkadaşlar care bulcaz merak etmeyin

    YanıtlaSil
  11. çok güzel bir program ben indirdim kulanıyorum herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  12. bizde indirebilsek linklerde alakasız programlar cıkıyo

    YanıtlaSil
  13. nsl indiriorum.hic bisey anlamadim.lutfen yardimci olurmsnz.Allah rizasi icin

    YanıtlaSil
  14. @Adsızyazının altındaki kırmızı yazıyla yazılmış olan Mürşit 5 Programını tek link tıkla indir yazan linke tıkla daha sonra sayfanın altına doğru sağda "Normal indirme" yazıyor oraya tıkla daha sonra "Simdi Abone ol ve Hediye Olarak 7 gün ücretsiz" yazısının sağındaki " X " kapatma simgesine tıkla daha sonra açılan sayfada geri sayım çıkacak onu bekle kelime doğrulamayı gir ve download tuşuna tıkla işlem bu kadar..

    YanıtlaSil
  15. geri sayim 9 dakika olan dmi

    YanıtlaSil
  16. insallah bende bu gun indirmeyi basaririm...cok ihtiyacim var bu programa.....

    YanıtlaSil
  17. @Adsızindirirsin Allahın izniyle ancak 5 gb olduğu için biraz uzun sürer yani bi kaç saat sürür internet hızına bağlı olarak haberin olsun...

    YanıtlaSil
  18. indiremedim..hala.kac gundur deniyorum....indire tiklayinca EagleGet ile indir cikio bende tmm.diyorum.sonrada downloud error verio:(((((

    YanıtlaSil
  19. teşekkürler inş çalışır

    YanıtlaSil
  20. Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  21. inderemiyorum yardım ede bilir misiniz

    YanıtlaSil
  22. Kur'an bile kaçak kullanılıyor. Çok yazık.....

    YanıtlaSil
  23. ARKADAŞLAR NE ZAMANDIR İNDİREMİYORUM,ÇOK İSTİYORUM AMA İNERKEN HATA VERİYOR.LÜTFEN YARDIM EDİN.ALLAH RAZI OLSUN.

    YanıtlaSil
  24. Kul Hakki Yiyeceginize Programi satin ALIN Böylece yazilimi yazanlarda mutlu olsun

    YanıtlaSil
  25. Bu program müthiş güzel. Çok emek harcanmış çok faydalı olacak bilgisayarı olan tüm müslümanların kaynak olarak saklayabilecekleri bir program. İçindekilere göre sudan ucuz. Herkese tavsiye ederim. ben bu proğramı internetten indirdim, inceledim ve çok beğendim, bu yazılımı yapanlara destek olmak için gittim orijinal cd sini aldım arkadaşlar 35 lira nereye vermiyoruz ki 150 cilt İslami kaynak için 35 lira inanın çok değil.gelin destek olun indirip inceledikten sonra lisanslısını alarak eş ve dostlarınıza tavsiye edin derim en azından bu vesiyleyle bu yazılımı yapanlara destek olmuş olursunuz..

    YanıtlaSil